.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده چالوس ، نوشهر و کلاردشت :
اهالی 150 روستای غرب مازندران برای رسیدن به خانه خود هم باید عوارض بدهند !
شمال نیوز : نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گله‌مندی از شیوه اخذ عوارض در آزادراه اظهار کرد: با توجه به اینکه در فیش‌های دریافت عوارض عبارت" عوارض آزادراه تهران- شمال" درج شده است، بنابراین می‌توان گفت که دریافت عوارض از مرزن‌آباد- چالوس و یا کجور-کلاردشت عادلانه نیست و خلاف قانون است.....

شمال نیوز : نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: 150 روستای غرب مازندران برای رسیدن به خانه خود عوارض تردد از آزادراه تهران شمال را پرداخت می‌کنند.

 

قاسم احمدی‌لاشکی در پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به وضعیت بودجه گفت: با توجه به اینکه مبادله موافقت‌نامه‌ها اتفاق نیفتاده است دستگاه‌ها هیچ دریافتی نداشتند ولی انتظار می‌رود با توجه به افزایش فروش نفت وضعیت به حالت عادی بازگردد.

 

وی با بیان اینکه پرداخت اعتبارات به زودی به سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استانداری‌ها ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق، بودجه بر اساس نفت 40 دلار بسته شد ولی الان به زیر 40 دلار رسیده است و از آنجا که بخش عمده اقتصاد بر مبنای نفت است این امر موجب کمبود اعتبارات شده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت با تاکید بر اینکه اداره امور مالیاتی برای اخذ مالیات باید مراعات مردم را کند، تصریح کرد: اگرچه اقتصاد کشور ما بر مبنای نفت و مالیات هست، اما دریافت مالیات فشار بر مردمی است که درآمد زیادی ندارند بنابراین امور مالیاتی باید ملاحظه مردم را هم بکند زیرا مردم وقتی مالیات می‌دهند که وضعشان خوب باشد.

 

احمدی لاشکی موضوع برجام را  یکی از موضوعات مهم کشور دانست و گفت: امیدواریم این طرح به لطف شهدا به سرانجام برسد چرا که آثار و نتایج زیادی با خود به‌همراه دارد و جا دارد از دکتر ظریف و تیم مذاکره‌کننده به صورت ویژه قدردانی شود.

 

وی رضایتمندی مردم از دولت را ضروری خواند و گفت: با توجه به تلاش زیاد تیم هسته‌ای امیدواریم موضوع برجام نیز منتج به نتیجه شود و اثراتش برای مردم باشد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گله‌مندی از شیوه اخذ عوارض در آزادراه اظهار کرد: با توجه به اینکه در فیش‌های دریافت عوارض عبارت" عوارض آزادراه تهران- شمال"  درج شده است، بنابراین می‌توان گفت که دریافت عوارض از مرزن‌آباد- چالوس و یا کجور-کلاردشت عادلانه نیست و خلاف قانون است.

 

احمدی لاشکی بر احقاق حقوق بومیان این منطقه تاکید کرد و یادآور شد: از آنجاییکه این افراد سختی‌های زیادی از زمان ساخت پروژه آزادراه تا کنون متحمل شدند پی‌گیری‌های لازم در مورد نپرداختن عوارض برای آنان صورت گرفت و طی صحبت با وزیر راه و شهرسازی قرار شد اقدام اساسی در این‌مورد صورت پذیرد تا افراد بومی منطقه از پرداخت معاف شوند.

 

وی خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه مردم 150 روستای کجور، کلاردشت و مرزن آباد فشار زیادی را از آغاز این پروژه تا کنون تحمل کردند حال شایسته نیست که برای رفتن به منازل خویش پول بدهند.

 

نماینده مردم  نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به کار شایسته دهیار روستای سیجان استان البرز در مورد بیمه منازل تمام ساکنان روستا خاطر‌نشان کرد: دهیاری بدون اطلاع مردم و با هزینه دهیاری منازل آنها را بیمه کرد و ساکنان پس از وقوع سیل سیجان دریافتند که منازل آنها بیمه بود و خسارت خویش را در مدت یک ‌هفته دریافت کردند که این امر  می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر دهیاران و شوراهای اسلامی شود.

 

احمدی با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران سرداران جبهه دانایی هستند که همواره در همه حال همراه مسئولان و مردم بوده و در انعکاس موضوعات و آگاهی‌بخشی به افراد جامعه نقش بسیار مهم ایفا می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسعود 25 مرداد 1394
از کجا باید بومی بودن یا نبودن افراد را برای دریافت عوارض تشخیص داد؟؟؟ همه می دونن که این کار فقط برای جذب رای در انتخابات هست وگرنه مردم بومی می تونن از جاده قدیم تردد کنند. آقای احمدی، شما اگه خیلی به فکر بومی ها هستید جاده قدیم را بهسازی کن. در ضمن مگه تو آزادراه تهران-پردیس از بومی ها عوارض نمی گیرند که اینجا نگیرن؟؟؟ (من شه چالوسی هسمه)
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1394
آی کی یو جان راه تشخیص از پلاک است
احمد 25 مرداد 1394
آقای احمدی نماینده توئشهر و چالوس یکی از امضا
محسن 26 مرداد 1394
اقای احمدی نزدیک دو ماه زمین های کشاورزی اطراف فرودگاه نوشهر خریداری شده ولی پول زمین ها به کشاورزان پرداخت نمیشه . شما چه نماینده ای هستید که نمیتونید از حق موکلان خود دفاع کنید؟
علی کجوری 26 مرداد 1394
با سلام. جناب احمدی نماینده محترم نوشهر و چالوس. اگر دنبال حق مردمی به مابگو کارمندان عوارضی رو از کجا استخدام کردید...؟ مگه نباید فراخوان داده می شد تا منه بیکار بتوانم شرکت کنم.
- 27 مرداد 1394
نمايندگان استان مازندران درطول اين 37سال براي توسعه وپيشرفت استان نه تنها هيچگونه پروزه ملي كه به نفع مردم استان باشد به استان هديه نكردند بلكه همان تيكه خدادادي استان را كه در جهان بي نظير بوده به نابودي كشاندند وحالا بگونه اي شده كه تمام انهاييكه در ايران داراي مكنت مالي هستند دوست دارند يك قطعه از اين ثروت را داشته باشند كه نتيجه انرا همه گان ميبينند
وحید 27 مرداد 1394
با سلام. دوست خوب جناب آقا مسعود از اینکه منتقد باشی خوبه اما واقع نگر باش آقای احمدی در خصوص بزرگراه و دغدغه هاش همیشه در اولویت کارهاش قرار داده باید انصاف داشت . شاید برخی از بومی ها به جهت کاسبی و داشتن مغازه در راستای جاده قدیم اعاده ترمیم و استفاده از این جاده را دارند !!!!!
یوسف 27 مرداد 1394
شمال نیوز محترم ما که از کامنت احمد چیزی دستگیرمان نشد اگه شما چیزی فهمیدید ما رو هم اطلاع دهید
مصطفی 27 مرداد 1394
اقا مسعود شما یا شکمت سیره یا با عوارضی دستتون با همه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.